Contact

Harlingerstraat 13A
1704 BT  Heerhugowaard

072 – 781 00 08
maandag t/m zaterdag 08:30-17:00

Bestellen & Bezorgen

Hoe plaats ik een bestelling?

U kunt een bestelling plaatsen door de gewenste artikelen in de winkelwagen te doen, wij leveren alle producten uit voorraad tenzij anders aangegeven.  Als u alle gewenste artikelen in uw winkelwagen heeft geplaatst kunt u klikken op “afrekenen” in de winkelwagen. Op de volgende pagina vult u al uw adresgegevens in. Hierna vinkt u de verzendmethode aan of kiest u voor Afhalen in Heerhugowaard.

Als u de betaling heeft voldaan zult u per email een bevestiging van uw bestelling ontvangen.

Bezorgen

Om uw pakket zo snel mogelijk bij u te kunnen afleveren gebruiken wij twee verzendmethodes; PostNL Briefpost en Transmission (pakket en palletservice). Aan de hand van de gewenste producten bepaalt onze webshop welke verzendmethodes gebruikt kunnen worden. Na het afronden van uw bestelling ontvangt u uiteraard een verzendbevestiging met Track & Trace informatie van ons.

Meerpuntsluitingen.nl rekent geen verzendkosten.

Afhalen in Heerhugowaard

Uiteraard bieden wij de mogelijkheid voor het afhalen van uw bestelling bij onze vestiging in Heerhugowaard. Na bestelling online maken wij uw bestelling zo snel mogelijk klaar en kunt u deze binnen enkele uren ophalen. Uiteraard sturen wij een automatisch bericht wanneer uw bestelling voor u klaarligt. U kunt de bestelling alleen niet op locatie plaatsen.

Betaalmogelijkheden

iDEAL

Door middel van iDEAL kunt u bij de alle Nederlanse banken eenvoudig betalen, via browser of app.

Creditcard

U kunt met Mastercard, Visa en American Express betalen.

Apple Pay

Gebruikt u een Apple-apparaat en heeft u ApplePay ingesteld? Dan is het heel eenvoudig om hiermee te betalen.

Retourneren

Wij hopen natuurlijk dat u tevreden bent over de producten en dat deze precies gebruikt kunnen worden zoals u het voor ogen had. Wanneer het product toch niet helemaal naar wens is kunt u alle producten die niet onder maatwerk vallen zonder problemen retour sturen.
De regels hiervoor vindt u hieronder. Controleer uw bestelling bij ontvangst goed aan de hand van deze factuur. Wij behandelen uw bestelling met de grootste zorg, mocht er toch een manco of beschadiging door u geconstateerd worden horen wij dat graag van u. Voor het aan aanvragen van een retour zie ‘aanvragen van een retour’

Retourregels

Onze insteek is dat wij alle retours die u niet vanwege een beschadiging of defect retour stuurt opnieuw kunnen verkopen, hierdoor hebben wij een aantal regels die wij verbinden aan onze retours: 

 

  • Ongebruikte producten (bijvoorbeeld ook ongeopende Lijmblikken) mogen retour gestuurd worden na aanmelding
  • Gebruik bij voorkeur de doos waarin het product is geleverd.
    Goederen dienen altijd netjes in de originele verpakking te worden aangeleverd.
  • U dient ten allen tijden beschadigingen te voorkomen door de verpakking af te vullen/bufferen tegen het verschuiven van losse delen. Retours die wij beschadigt ontvangen kunnen wij niet retour nemen, hiervan wordt u op de hoogte gesteld.
  • Ruilen is niet mogelijk. Wij crediteren het aankoopbedrag na ontvangst van het pakket.
  • Retourzendingen zijn ter verantwoording van de klant. Houdt er rekening mee dat de kosten van het retour sturen voor uw eigen rekening zijn. Voor een pakketzending bij PostNL betaald u vanaf € 6,75. Zwaardere of grotere pakketten kunnen duurder zijn. Mocht u geen verzendmethode kunnen vinden, neem dan contact met ons op voor de mogelijkheden.
  • Retourzendingen die niet aangemeld zijn of zonder retourformulier retour worden gestuurd, worden niet in behandeling genomen.

Uitgesloten van retour

Alle producten die wij voor u op maat maken of laten maken worden niet retour genomen, tenzij er een verkeerd product door ons is geleverd. Producten die hier onder vallen zijn:

  • Geopende producten zoals Lijmblikken
  • Bewerkte producten, zoals ingekorte meerpuntssluitingen

Aanvragen van een retour

U kunt uw retourverzoek indienen door een email te sturen naar verkoop@sloterop.nl, wanneer u de goederen binnen 14 werkdagen na ontvangst retour wilt sturen kunt u de volgende stappen volgen:

1. U stuurt een mail naar info@meerpuntsluitingen.nl onder vermelding van uw bestelling id.
2. In deze mail kunt u aangeven welke artikel u retour wilt sturen, graag hierbij het artikelnummer en aantal vermelden.
3. Vervolgens kunt u aangeven wat de reden van retour is.
4. Na ontvangst van uw email zullen wij deze zo snel mogelijk in behandeling nemen. U zult dan instructies ontvangen omtrent het verder afhandelen van uw retour.
5. Bij ontvangst controleren wij de goederen en zullen wij uw retour zo snel mogelijk afhandelen, het streven is om de retour binnen vijf werkdagen correct af te handelen.

    Foutieve of beschadigde leveringen

    In het geval van een verkeerde of beschadigde levering gelden de volgende regels.

     

    • Een verkeerde of beschadigde levering dient zo snel mogelijk gemeld te worden. Na 5 werkdagen kunnen wij dergelijke meldingen niet meer in behandeling nemen.

    • Bij een verkeerde of beschadigde levering kan een foto van het product worden gevraagd, met deze bevestiging kunnen wij vaak een nieuw product voor u leveren.
    • In het geval dat het product een waarde hoger heeft dan € 50 moet het product eerst retour. Wij kunnen een Verzendlabel aanmaken, dan kunt u het pakket kostenloos retour sturen. Ook kunt u het pakket terug sturen met een transporteur naar keuze. In het laatste geval zijn de kosten hiervoor in eerste instantie voor de klant. Mocht worden vastgesteld dat het product inderdaad verkeerd of beschadigd is, worden deze kosten uiteraard vergoedt (maximaal €6,95).
    • Een retourzending moet altijd binnen 10 werkdagen terug gestuurd worden. Als de zending langer duurt kunnen wij deze niet meer in behandeling nemen. Vertragingen door de transporteur kan reden zijn voor een uitzondering.
    • De vergoeding van de transportkosten is altijd maximaal € 6,95.
    • Mocht het product langer of zwaar zijn, zal het worden opgehaald door een transporteur. De planning hiervan gaat altijd in overleg met de klant.
    • Als uw bestelling beschadigd is geraakt tijdens transport vragen wij u foto’s van de beschadigde verpakking en het beschadigde product. Bewaar in dit geval altijd uw verpakking en het product.